środa, 4 lipca 2012

Niedziela


Kurdee mam dla Was zaległą notke z wczoraj , bo nie moglam się zalogowac . Alee ja nie taka głupia myśle see co się bd jutro meczyc zapisalam w notatniku i poszlam spac.

Ahh no witam Was witam :*

dzisiejszy dzień równie piękny tak jak i wczorajszy ... sloneczko swieci ptaszki cwierkaja , a Ewelut zamiast korzystac z pieknej pogody siedzi w domu i co ? i się obijaa ... Cały dzień  przesiedziałam , zrobiłam lekcje pocwiczylam troszq , mam nadzieje ze nie bd mnie jutro napierniczac nogi! . Poznałam wczoraj kolege Adasia - Bartka : ) , rozmawialismy troszQ na skyy , poopowiadali mi jak to maja tam zarabiscie xD mieszkaja w domku kolo takiego czadowego Górala , ostatnio przyniósł im Grzyby <lol2>
No spoko spoko , szkoda ze mnie tam nie ma.

Jutro tylko 6 lekcji xDD mam nadzieje ze jakos zlecii , na majcyy próba *bo w środe mamy karaoke* a na historii idziemy do Muzeum.

tumblr_lhqzijxvo61qfm5fzo1_500.jpg

tumblr_lhqznpE34U1qc2oljo1_500.jpg

tumblr_lgdpqnq6PH1qf4xl5o1_500.jpg
tumblr_lgl4kneFmb1qf4xl5o1_500.jpg

tumblr_lfqpe0npiJ1qf4xl5o1_500.jpg
tumblr_lhquffRoDG1qbkefco1_500.jpg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz