wtorek, 3 lipca 2012

Niedziela (27.11.2011)


Wstałam po 9 wyszłam z Pondzasem , zjadlam śniadanko i od samego rana oglądałam Hana Yori Dango , no i skonczyłam ; ( , ahh moja pierwsza drama i mysle, że bedzie jedną z najlepszych jaką widziałam . Na koncu jak zwykle chwila wzruszenia . No i Rui ksiedzem O________o . Ale wszystko dobrze sie skonczylo i jest git . ; D Makino jest w ciąży , Tsukasa jest szczesliwy ^^ Szkoda,że nie bd dalszych czesci . A te teksty z dziś to mnie powaliły na kolana : " Moja przyszła,żona jest zwykłym człowiekiem ,ale nie ma w sobie gowna kurczaka" , " Hej Makino ! mogę zobaczyc twoje majtki? " " Tsukasa Ty Zwierzaku ! " , " I co teraz zrobisz poslubisz mojego tate ? " O jejusiuu xD .
A teraz Ewelut robił przykłady na majce , bo jutro zalicza kartkówkę , no jeszcze see porobie,żeby nie bylo ,że tak na odpierdziel ; D . Poucze się trochu na fizykę , bo mam jutro sprawdizan , chociaż wglee nie kumam tych zadan ,ale tak to jest jak sie ma konkurs na takich lekcjach . Także trzymac jutro kciuki musi byc przynajmniej 3 !


Pozdrownia dla mojego kompana - Gruchy , ktory jak skonczy ogladac przeczyta noteczke ♥ . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz