wtorek, 3 lipca 2012

Niedziela (06.11.2011)


Bardzo mile spędzony dzionek z Gruchą xDDD < Madziu bym cos napisała xDDD , ale już taka nie będe > Wyczaiłyśmy nowa miejscówę ! ahhh jestem zakochana w tym miejscu ! połaziłyśmy , poopowiadałyśmy se trochu o chłopakach xDD Ja co 10min marudzilam ,że chce do Pawła i wakacje xD Poźniej poszłysmy na Łysaje i do mnie ; ) Pograłyśmy w familiade i postaw na milion <lol2> Ewel postaw na senne ! Bo Ugran kojarzy mi się z zielonym to to nie bedzie ahaha ^^ Zjem kolacje , pojde sie wykapac,dokoncze polski  xD i popisze z Dziubaskiem ;*















I uwaga uwaga atrakcja wieczoru !


jak jam jechał poprzez las 
napotkalem sarne 
nozki miala tak jak ja 
oczka miala czarne

la la la la la la

jak ja do niej pomrugal 
ona sie rozsmiala 
jak ja do niej z konia zsiadl 
ona uciekala

la la la la la la

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz