wtorek, 3 lipca 2012

Niedzielaa :D ( 29.01.2012 )


Dobryy wieczor :d dzisiaj tez postanowiłem :d zee napisze notke ze Ewelutkee :** ona juz dzisiaj napisałaa wiec moja kolej :D a wiec tak ;p dzisiaj wstałaa o godzincee 12 :D miałem ją budzic o 11 ale chyba mi sie nie udało :D ranoo tak wglee to kurczee zle się czułaa :** biedactwoo mojee :** piekły ją oczkaa, miała katarek i bolało ją gardłoo :** no alee wstałaa, zjadła obiadek i troszkee było juz lepieej :** napisała noteczkee dlugasnaa :D i  troszeczkee poskajpowalismyy alee ja musiałeem isc bo przyjechał do mnie brat cioteczny :D znaczy kuzyn ;p jak wrocileem to znowuu zaczelismyy rozmawiaac i poszlismyy sie kapaac :** jak wrocilismyy to Ewelcia spakowała sie do szkoły, zjadła kolacyjke i terazz wlasniee sobie lezyy i oglądaa tv :** aa i polecaa wam sposob na pysznaa kolacje :D
 - ryz
- jabłuszko ładnie pokroić w kostke
i troszke cukry albo cynamonu :D
ponocc pychaa wieec jutro sam sprobujee :D dziękujęę Skarbie za  wspanialyy dzionek :** bardzoo mocznoo Cię Kocham Żonkoo :** Dobrej nocki wszystkim :D 
- Pawełszczaak :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz