środa, 4 lipca 2012

Niedzielaa :D ( 13.02.2012 )


Witaam was :D piszę noteczkee za Tąmojaa Ewelke Kochanaa :** a wieec tak ;p wczoraj sobiee wstałaa po 12 :D Śpiooszek moj :**:p zjadłaa obiadek i troszkuu poskajpowalismyy :** tak wglee to Ewelkaa będziee miała dla was nieespodziankee ale o tym powiee wam poznieej :D miałem nic nie mowic wiecc sami zobaczyciee :D calyy dzioneek skajpowalismyy a poznieej Sajgoneczkaa mojaa poszla sie kapaac i zjadlaa kolacyjkee :** muszee Wam powiedzieec ze Ewelkaa maa boskii glos jak mowii przez szklankee <hahaha> "siema siema" "hejoo" <hahahah> ojj Tyy mojaa :D:D zalujciee, ze tego nie slyszelisciee :D   mam jeszczee dla was pare zdjąteek mam nadziejee, zee mogee je wstawicc :D 


Ewelkaa w pidzamcee :D

Eweluśkaa je kanapeczkee :ppp

Najpiękniejszaa :**

hehe :D Ewelaa ze szklaneczkąą :D:D

- Pawełszczaczeek :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz