środa, 4 lipca 2012

Niedzielny poranek


Ajjj no witam witam ! : )

Ahahaha , jaki to jest Konfident ! Taaa? Takii jesteś ? Dobraaa . Wstałam później niż Ty , bo w przeciwieństwie do Ciebie nie zasnełam jak Bobas na filmie <hahaha> , i siedziałam długo długo .
A co do Smerfów haha ;p To się tak nie jaraj Tymi płytami , bo ja też miałam wszystkie powtarzam miałam ! ;p Oddalam komuś. Wglee jak on się wkrecił w opisywanie Tych bajek , to ja nie moge :D

Jaa wiem,że miałam Wam napisac o książce ,którą wypożyczyłam ,ale szczerze jeszcze dobrze sie za nia nie zabrałam . Wiec jeszcze musicie troszQ poczekac ;p

Tak wglee pogoda jak na marzec bardzo przyzwoita :D , już nie moge sie doczekac wypadów na spacerki , rowerów i biegania :D Alee bedzie fajniee uhuhuh :D:D , już mam kilka tras rowerowych , które możemy sprawdzic  *mam nadzieje ,że nie zgubimy się tak jak z Izą na jakims zadupiu :D *


Pozdrowienia dla Pana Kazimierza !  oraz Pawełszczaka , który przegrał ze mną kolejny zakład :D:D (Wytrwałości Skarbie w pisaniu noteczek) <cwaniak2>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz