środa, 4 lipca 2012

Niemcy - Włochy || Notki Ewelki


Bry ♥

Drugi półfinał za Nami Włosi w pięknym stylu pokonali Niemców 2;1 po fenomenalnych bramkach Balotelli'ego no i Mesuta . Od samego początku byłam za Włochami ! Chociaż szczerze mówiac przed meczem miałam małe wątpliwosci czy sobie poradzą .
No ale dali radę ! Teraz tylko do Niedzieli Hiszpania mam nadzieje da z siebie wszystko ♥

Przed meczem troszq pogadałam z Izą moją na skypie porobiła mi kilka fotek to się z Wami podziele ;p Miałam tez dodac notki na bloga ... No ale z tej tesknoty za Tym moim "draniem" nie chciało mi się .

Jutro zakonczenie roku na 10;30 , a ja nawet nie wiem w co mam sie ubrac ; < Tak wglee to jeszcze sie zastanawiam czy kupic cos tej mojej "wychowawczyni" no ale już nie bede taka kupie jej jakies czekoladki przeterminowane ! xD Nie lubie babsztylaa no ale sama sobie zasłużyła . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz