środa, 4 lipca 2012

Nigdy więcej zupy brokułowej ! || Notki Ewelki


Matko jaka ta zupa była ohydna ! Fuuj ! Jedyne co zjadłam to ziemniaki <hyhy> Brokuły w czystej postaci uwielbiam jeszcze z jogurciszem mniam ! ale ta zupa to jakiś nie wypał . Może dlatego, że nie lubię nic z torebek ; <

Wglee polubiłam dzisiaj obierac ziemniaki ! Znalazłam świetną taktykę <cwaniak> Żaden ziemniak mi już nie podskoczy

Wyszłabym gdzieś się poszlajac najchętniej z Gruszą - ale po pierwsze pogoda do dupy ; / po drugie za niedługo Pawełek będzie w domu więc sobie poskypujemy. Strasznie się za Nim stęskniłam ! ♥


2 komentarze:

  1. Ale Ty jestes fotogeniczna ; < Tez tak chce... Ja w ogole nie lubie brokul wolee szpinak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam fotogeniczna ;p O matko a ja właśnie nie cierpię szpinaku

      Usuń