środa, 4 lipca 2012

Nigdyy wiecej szpilek !


Ahhh jestem padnieta ... Ale postanowiłam jeszcze cos napisac , żeby znow nie miec zaleglosci .

Dzisiejsze ,a raczej już wczorajszy wypad do babci zaliczam do udanych , pogoda nie dopisywala zaczal padac deszcz wiec wybralismy sie samochodem . Ponia dalismy na sluzbe do dziadkow i poszlismy do Eli  kuzynkii jak zwyklee na boso po schodach zlecialy na dol zeby Nas przywitac :D Zjedlismy obiadokolacje - rosół. Babcia nie mogla sie powstrzymac mielismy wpasc tylko na kawe i ewentualnie jakies ciacho ,a tu caly stół zawalony ; o .

A no i jeszcze pogadalismy troszq na sky z dziadkiem i ciocia . U nich w Kanadzie o 9 rano było już 12 stopnii , a u Nas taka zimnica <grr>. Pojadłam , pograłam z dziewczynami w "Wodny świat" czy jakoś tak ; p Kurnaa ale mnie wciagnelo masakraa . Później Nikolkaa zaczela mnie napastowac swoimi calusami i gilgotkami i wyladowalysmy na podlodze. Ajj z ta mojaa smieszka ♥

Wglee nie odbyło się bez "Jadee taryfą" co wrecz doprowadza mnie do placzu <hahaha> Emilka zaczela mi puszczac piosenki ,ktore wyslala jej kolezanka ! Noo myslalam ,że polegne ;D Jak bd nastepnym razem to koniecznie musi mi je przeslac .

Wyszłyśmy z Miką na spacer wszystkoo ladnie piekniee ,zaciagnely mnie na gorke , Nikolka chciala isc na Plac zabaw to mowie spoko ; o wrypalysmyy sie w takie bloto ! Ja w szpilkach , mowiee no niee ! Obcasy całe urypanee :D "Dziewczynyy ! szukajciee lisci ! " <hahaa> Jeszcze napotkalysmy takich typkow ! Jeden tak zaczal kozaczyc i sie popisywac , pozniej zaczal cos do mojej mlodszej kuzynki to myslalam ze mu wywale <grozny> Powiedzialam ze jak ma zamiar cwaniakowac to niech znajdzie sobie kogos w swoim wieku ,a nie startuje do maluchow . I see kolgejt poszedł :D

Powrociwszy zjadlysmy pysznee ciachoo ,babcia zaczela opowiadac jak bylam mala jak bawilam sie z dzadkiem w sklep i "miski" Wtajemniczeni wiedza o co chodzi :* Jak razem z ciocia tanczylam do piosenek z wesela i wkladalam walek miedzy nogi i spiewalam "Mam waleczeek cos tam cos tam" <ahaha> Tego to ja jeszcze nie slyszalam.  Obejrzelismy wspolniee Postaw na milion ! Ahh byly tak banalne pytaniee ze ja nie mogee ! Po 20 zaczelismy sie zbierac do domu .Obejrzalam z rodzicami film i tak sobie leze w lozeczq i pisze z Misiakiem ♥

Chcee żeby dzisiejszy dzień trwał jak najdłużej ! Ostatni dzien spedzony z tatkiem , wroci jakos w czerwcu ,ale bedziemy tesknilyy z mauska ! Nie chce zeby jechal . No ale jak sam powiedzial nie ma zamiaru pracowwac tu za marne grosze . ; / Grrr !




Zdj miało byc wiecej ,alee mojaa Qzynkaa nie nadaje sie na fotografa :D Od Bąbeelka dostałam prezencik w postaci kuryy z jajcami <mniam> a od babci kaske wiec cos czujee ,że szykuje sie niedługo wypad na kolejne zakupki xD . Aaa ! od babci dowiedzialam sie tylko jak ma na nazwisko (moja prababcia) Wiec cala nadzieje pozostaje tylko i wylacznie w dziadku ! ( Nie wiem czy Wam wspominalam czy nie , ale doszukuje sie historii mojej rodziny : Moje nazwisko może pochodzic albo od nazwy miejscowosci , albo Od pewnego historycznego hetmana ! No i chcialabym wiedziec o moich przodkach jak najwiecej cholerniee mnie to ciekawi , czy sie dowiem zobaczymy :D Nawet jakbym miala pojechac do Pilicy skad wywodzi sie polowa mojej rodziny od strony taty  to sie tam wybiore! )

Braaanoc  . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz