środa, 4 lipca 2012

Noc ♥ (Kategorie)


Ojeejuu !  Padam na twarz .

Niektorzy z Was już pewnie zauwazyli , że dodałam na bloga przeróżniaste kategorie , teraz bedzie tu łatwiej cokolwiek wyszukac :D Dziubaskowi Przydzielilam sport , bo to jest jakis kurna maniak ; o Zwłaszcza jak rozwiazuje z nim krzyzowki z Bravo sport u Skubaniec wie wszystko.
Przez dwie godziny przydzielaliśmy wpisy do danej kategorii jakie to jest czasochłonne

Tak wglee jaram się dzś dwiema książkami , ktore już kocham jedna o tematyce historycznej  druga podróżniczej ,a najbardziej jara mnie to ze to nie jakies pożyczone od kogos albo z Biblioteki , Tylko mojee własne prywatne i kurnaa nie odam nikomu ♥ A ktoś tylko spóbuje sie do nich dobierac to dostanie po lapach .

Jutro musze wstac ok 9 , bo się musze wykapac a pozniej jedziemy do dziadkow na obiad <mhhm> Ciekawe jak ja to zrobie :D No ale jak kładlam sie po 4 i wstawalam po 7 wiec Wszystko jest dla mnie mozliwe ! Tak własnie dam rade .

A własniee bo bym zapomniała dziękuję bardzo za pozdrowienia : ) Również pozdrawiam i prosze nie wyzywac mojego Pawełszczaczka od B..ów <ahaha>

Miała jeszcze dlugie kudełki

Ps . Później dodam notke związaną z tymi projektami ,ktore robiła Grucha , ale to już jak wróce od babci .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz