środa, 4 lipca 2012

Obiadzisz u dziadków


Witam witam :*

Tak wiem ,że się strasznie za mną steskniliscie . Musze przyznac ,ze ja za Wami tez ;p
Jak już wiecie byłam dziś na obiedzie u dziadków <mhhhm> Pierwsze danie pomidorowa *ranyyy jak ja dawno nie jadlam : ) * Nom i pozniej ziemniaczki miesko i ukochana surówka z dodatkami kukurydzy i kapusty pekinskiej ♥
Po obiedzie poogladalismy sudecką :D Ja jak zwykle dokuczaliśmy sb z wujkiem nawzajem :P Dziad jeden no ! :D
Później kawka i ciasteczka <mniam_mniam> , ahaha i to co ja uwielbiam najbardzeij opowiesci mojej babci :D Jak znalazla na korytarzu szaszetke z kasą i myslala ze to dziadka , okazało sie ze jednak nie wiec  napisała ogloszenie . Okazalo się że to sasiadki i dostała od niej przesliczny podgrzewany imbryk ! ♥ Jak zgubiła Torebke .Babcia opowiadala cioci <lol2> ze dziadek zgubil kase na buty.A ciocia jej na to ze jej sasiadka widziała jak jakis Wariat szedł i wyrzucał kase <lol2> i okazalo sie ze to dziadek <hahaha> A on myslal ze wyrrzuca papierki . Ooo rany : ) Później ogladalismy skoki : D , babcia zrobiła moja ulubiona salatke z ryzem kurczakiem i kukurydza :D . Nom i tak przed 16 wrócilismy do domku



Wglee Ewelut znów wyczaił dwie książeczki : " Zaginiony Świat" , " Działa nawarony"
Ciekawe kiedy ja to wszystko przeczytam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz