środa, 4 lipca 2012

Ohoho


Witajcie ;d ohohoh ale mnie dawno tutaj nie bylo ;d wiem ze się stęskniliście wiem ;d ojj troszku się działo ale nie będe o tym pisał, ważne, że wszystko już jest w porządku, jesteśmy z Ewelką moją Najwspanialszą szczęśliwi i oby już tak zostało :) Wiesz, Skarbie, że Cię bardzo kocham :*

W sumie to nic się ciekawego nie działo, znowu przez dłuższy czas nie miałem tego ......... neta no ale wkońcu się ogarnął i znowu możemy pisać i skajpować cale dzionki :) Bardzo mi tego brakowało, nie wyobrażacie sobie jak bardzo :)

Dzisiaj troszke popisaliśmy rano, jak wrociliśmy ze szkoły też a pożniej już na skypku :) hehe ;d no uwielbiam z Tobą skajpować ;d a jeszcze wczesniej na gadu sobie ladnie wszystko wyjaśniliśmy ;d pani x i pan y :) teraz wlasnie Kobietka moja Zboczona i Wysportowana wyszla z Pondzasem na spacerek ;d jak wróci to pewnie pojdziemy się kąpąc a pożniej to już się zobaczy ;d mieliśmy obejrzeć jakiś film ;d może jeszcze się uda ;d zależy od Ewelki ;p

Postaram się już częściej pisać notki, wiem, że miały być dwie codziennie no ale ;d nadrobić to już chyba nie nadrobie no ale będe dodawał :)


- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz