środa, 4 lipca 2012

O__o || 25tys wejsc


O rany x.x jakie te lekcje sa czasochłonne udało mi sie ogarnac historie dla Emilki , zostały mi jeszcze 2 zadania ,ale to już jutro , w ogóle nie wiem czy uda mi się to napisac z perspektywy 6-klasisty , ja tak nie potrafie , nie z historii ! No ale jakoś się postaram może mi wyjdzie :D Zrobiłam też czesc zadan z ekonomii jakie to jest durna to ja Cie piernicze ... ; / Ale poprosze jutro albo w sobote Pawla *mojego kolege* może to jakos ogarnie , oby !  Z polskiego to ja kurde nic nie mam nie wiem co mi sie ubzduralo , a historia sztuki zajmie mi jakies 5min ,ale to też innym razem .

Ahhh dziękuję Wam ,ze odwiedzacie tego nieszczesnego bloga i czytacie moje wypociny . Jest już 25 127 wejsc ! Jak na bloga ,ktory prawie cały czas był na hasło dopiero zmieniło się to od sierpnia 2011 roku . To moim zdaniem nie jest zle ! A nawet powiem Wam ,że jestem zadowolona pamietam jak jeszcze niedawno było tu ledwie co 3tys wejsc ,a tu takie postepy !

Powodzenia dla maturzystów ,którzy pisza jutro podstawowy polski ! Szczególnie dla Pawla xDD Oj Ty mam nadzieje ,że dasz rade . Trzymam kciuki . Z tego co wiem to Adaśko zdaje rozszerzony , normalnie jestem dumna ! Wiec za Ciebie bede trzymala hmm chyba w poniedziałek .
____________________

Adasiowa piosenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz