wtorek, 3 lipca 2012

Ostatnie dni przed feriamiii xDDD (17.01.2012)

Jak już Pawełszczak Wam wspominał w ostatnim tygodniu przed wolnym miałam mase nauki ... A tu zaliczanie sprawdzianów ,których nie pisałam , do tego doszły lekcje. Ale już mam wszystko za sobą :D Oceny na pierwszy semestr wystawione jest tylko jedna +2 z chyba trzy 3+ i reszta same 4 ,5 także możecie byc dumni. Ja i tak wiem ,że stac mnie nie wiecej ;p Ze sprawdzianu z chemii dostalam +4 , ekonomia też napisana na 4 : ) W piątek na dwóch polakach oglądaliśmy film o malarzach renesansu . Na majcyy był sprawdzian ; / Jakis masakryczny Wglee podzieliła nas jednym dała taki łatwy drugim inny . Wiec troszQ niesprawiedliwie, no ale najwyżej poprawie po feriach.A poźniej to już tylko luzyy xD Przez weekend ogarniałam pokój , zrobiłam sb tablice tzn nic specjalnego ,bo są same zdj , mam swój kącik chiński :D ,robiłam notatki do segregatorów no i lekcje ,żeby miec juz z głowy . Aaa no i najważniejsze grałam z ojczulkiem i Pawełszczakiem w Rappelza mamy już swoją drużynę Na ferie zapisałam się na zajecia z organizacji reklamy jestem już po dwóch ,ale o tym w następnej notce ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz