wtorek, 3 lipca 2012

Leniuchowo (04.01.2012)

Ten Tydzień po świętach spędziłam na leniuchowaniu ; D , oglądałam dramy , poznałam nowych Świrusów Angusa , Macieja , Kamila xDD . Ahahaha co to są za wariaty to ja nie moge xD . Uwielbiam pisac z osobami o podobnym charakterze .. xD . Jednym z ciekawszych dni była środa ; ) Wybrałam się z Gruszą do DDZ na zakupy <lol2> . Posżłyśmy najpierw do kantora wymienic kase , a późniejs sruu z buta zapierdziel do Dzierży i tylko co chwila dalekooo jeszcze ? ! Już bliskoo ! ;D Na miejscu ahahaha chyba z 40min szukałyśmy ulicy xDD Krasickiego 27 . Ahahaha myślałam,że już nie znajdziemy . Aleee nieee my się tak łatwo nie poddajemy ^^ . Kupiłam sb słodziusiee emuu ♥ , świecznik , portfel i takie tam różne akcesoria for Pawełszczak ;D .Później poszłyśmy po tosty dla Ojczulka i Ewelut kupił sb  karte żeby popisac z Misiakiem . A no i akcja z biletami ! ahahaha ; D 2;20 Ejj Grucha no alee tu cos nie gra po połówka kosztuje 160 . Ewel co Ty sie przejmujesz nakłamiemy kanarom ,że nie jesteśmy tutejsze. Ahahaha ok jak cos to jestesmy ze Szkocji . No i okaząło się ze te bilety za 2:20 to jest miejscowy po DDZ i B-wa to Ci ludzie trochu nie mysla xD Po co kupowac za 3;20 jak mozna za 2:20 ... Później Ewelut zamówił pizze i obejrzeliśmy filma z rodzicami xD .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz