wtorek, 3 lipca 2012

Pff xD (04.01.2012)


Tak wglee to od Wigilii nie pisze na gadu z moim Dziubaskiem ;( Tylko eski i to jeszcze było tak ,że przez dwa dni mi nic nie dochodziło ! I Tylkoo opierdzielałam Pawełszczaka ;D alee to w sumie dobrze ma za swoje ! <cwaniak2> . Niech se nie myśli ma zrobic tego neta i . Ja mu nie daruje xD . No ,ale już jest wszystko dobrze miedzy Nami także się ciesze ; ) Zresztą nie umiem się na Ciebie dlugo gniewac Mordo Ty moja ♥
Ahaha ostatnio robiłam porządki na dyskach i w folderach z fotkami i tak Sb oglądam zdj z ZOO i patrze Niedzwiedz mówie no ja pitoleee ! <lol2>  Tak wiem może to dziwnie troche teraz zabrzmi . Kochanie mam nadizeje,że się nie obrazisz ,ale ten Niedzwiadek tzn jego minka mi przypomina Cb ! <skromny>
No i tak sb myśle ,że poswiece kilka notek na pokazanie Wam fotek z wycieczek i rodzinnych wypadow , bo po usunieciu straego bloga tyle sie tego nazbierało a ja Wam nawet nie miałam okazji ich pokazac .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz