środa, 4 lipca 2012

Piateczeek :)


Witajciee :) dzisiaaj mojaa Żonkaa Najwspanialszaa miałaa do szkołyy na 8 ;** wstałaa, troszkee pogadalismyy i wyszlaa z Ponieem :) jaak wrocilaa to napisalaa tylko ze wychodzii i poszlaa do szkołyy :) dzieen w szkolee jak mowii jakos zjecial :) miała kartkoweczkee z matmy i cos taam napisałaa :) wrocilaa do domkuu zjadłaa obiadeek ;d no znaczy prawiee obiadeek ;p troszkuu na mnie poczekałaa, potancowałaa i zaczelismyy sobie skajpowaac ;** pogadalismy troszkuu i Ewelkaa z Pongieem poszlaa po mame :) aa i jeszczee wczesnieej oglądalismyy odcinkii Kaczoraa Donaldaa :D:D kiedyys umiałaa go naśladowaac :d hehe ;d poznieej musialeem sie pozloyyc na troszkuu bo mniee rozbolaal brzuchh :( aa Ewelkaa moja Kochanaa przez teen czas czytałaa jak samaa mowi zajebistaa ksiazkee archeologicznaa  :D i wglee przepraszaa ze nic nie dodałaa ;**:) teraaz sobiee siedzimyy i Sajgoneczkaa mojaa ;**:P oglądaa gazetkii wojenne i mam zamiaar kupicc jej wyrkywaacz metaluu :D hehe ;** ohh jak ja Cięę Skarbiee kocham ;** Najbardzieej na świecieee ;** ♥



Mojaa Najpiękniejszaa ;**

- Pawełszczaak ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz