środa, 4 lipca 2012

Piąteczek


Siemanko :*


Dzisiaj w szkole ? Hmm ...

1-2.Polak - kartkowka z Makbeta -,- No jakoś tam poszło ,ale pytania były masakrycznie szczegółowe, haha Kacper najlepszy xD Napisała same pytania bez odp . Bo ona nam dyktuje i mamy odrazu pisac same odpowiedzi :D A on Biedaczek napisał pytania :D Później tyleee pisalismy ,moja reka przezywała tortury 5str w zeszycie ; o Pani Agnieszka kocha chyba dyktowac notatki ; /

3. Anglik - Zastepstwo z wice-dyrką , co się nie uśmiałyśmy z Jadzką

4. Matma - nie no spoko było.

5. W - f - Eweluś Sb siedziała z Gruszą i słuchały muzy ;p

6. Rela - na szczęście ostatnia lekcja nadeszła :D jakoś zleciała ;d

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Łaaa ♥ Ewelut miał na obiad brokułki , z ziemniaczkami i pysznym mieskiem ..
Później zadzwonił AdaŚśśŚśśś , siedzieliśmy na klatce z 40 min :D
Jaaaak jaaa gooo ! Nieeee LUBIE ! xD
Śmierdziel jeden , Gnojeeek , MoŚśś'ek i wglee wglee
Z 20min się z nim sprzeczałam co jest zdrowsze :D
Noo alee nie Uparciuch to musi postawic na swoje
Po 4min nie odzywania się przyznał mi racje <cwaniak2>

Wgleee ! Magda nie chciała mnie dzisiaj wypsucic z domu ! ; o , a w szkole dostałam kopniaka .
M : Eweel masz jesc sniadaniee , bo Cie nie wypuszcze

A teraz siedzi i oglada skoki ! xDD


Obczajcie ze ta piosenka się wkreciła mojemu Ojczulkowi ; o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz