środa, 4 lipca 2012

Pierwszy dzień wiosny


Siemaneczko :*

Dzisiejszy dzień wagarowicza spedzony w szkole ;p ,ale nie było tak zle , przyszlismy na 8 , zrobilismy Marzanne :D Tzn przebralismy kolezanke bo chelismy byc bardziej oryginalnii i mielismy Żywą ;pp <cwaniak2> . Mojee malowidła się wreszcie porzadnie do czegos przydaly ;p polowa dziewczyn sie nimi wymalowala . Później poszlismy sie przebrac , czesc za chlopakow reszta za "Dziunie" , zrobilismy pierwsza wspolna probe <lol2> tak my zawsze wszystko robimy na ostatnia chwile . Mielismyy spiewac Makumbe ,ale ze piosenke nam podpierniczyli ;p chlopaki z Ibs , to zaspiewalismy " Bede bral Cie" ;pp 

Wszystkie klasy zebraly sie na aulii , puscili Nam film ,zrobiony przez uczniów :D No powiem Wam ze fajny ^^ , pozniej wystepy karaoke , spiewalismy jako drudzy ! <hahaha> Niee poszlo nam tak fantastycznie ,ale nie bylo tez najgorzej ! Na koniec wszyscy odwazni nauczyciele wyszli na srodek i zaspiewali "Jestes szalona" xDD .

Po 11 już zwinelismy sie do domQ , ja jeszcze posiedziałam troszQ z Grucha na lawce , wpierniczalysmy pyszne wloskie ciasteczka <mniam> , moj tato jak zwykle musial cos wymyslec <ahaha> Tym razem machal nam mojaaa malpeczka z mojego okna ♥ Przyszłam zjadłam obiad ,ogarnelam .

Później po meczuu skypowalismy z Dziubkiem :** Uwielbiaam jego slodziusii głosik <mhhm> Własnie! kurna przez Cb nie moge sie na niczym teraz skoncentrowac  ;p . Uczee sie na spr z biologii niby coś tam umiem , ale tego jest hmm sporo i nie wiem czy zdolalm sie na jutro wszystkiego nauczyc. Wglee jak babka od anglika zrobi nam sprawdzian ! ktory ma byc w piatek,ale ze nas nie ma to choleraa wie co jej strzelii do glowy

Dobraa konczee Robaczki :* , lecee sie dalej uczyc , możee uda mi sie cos do jutra zapamietac . Ehh 8 lekkcji ; / w tym 2 towaroznawstwa , matma ; / , dwie organziacje , niemiec , anglik : | i spr z bioo . Noo alee w piateczek jedziemy xD

Mam dla Was jeszcze jedno zdj . Jak mi dziewczyny przerzuca to Wam pokaze wiecej :*


Ps. Tak wglee to przeciełam sb palca nożem ; /
Koochaam Cię ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz