środa, 4 lipca 2012

Pierwszy półfinał || Hiszpania ♥


No witam Was Kochani

Pierwszy półfinał mamy już za sobą ♥ Hiszpania pokonała Portugalie 4;2 w karniakach . Mecz świetny co prawda w pierwszej połowie moi ulubieńcy się troszq zamotali, ale pod koniec dogrywki to był świetny mecz ! Niesamowite emocje i nerwy ! Wierzyłam w Nich od samego początku, wwiedziałam, że sobie poradzą . Drogi Panie Szaranowiczu - Hiszpania , świetnie radzi sobie bez Messiego ! Wglee nie wiem co ten tekst miał znaczyc rozumiem jak mowa by była o Puyolu czy cos w tym stylu , ale Leo chłopak z Argentyny .

Nie wiem jak Wy, ale ja z rodzicami już wytrzymac nie mogłam jarali się w tej telewizji tym Ronaldo jak nie wiem ... Guzik zdziałał w tym meczu i taka jest prawda . Jak powiedział mój tato on " Ma swietnie wycwiczone pady (czyt. gleby) " Przewracał się tam jak jakies chuchro i tylko wymuszał rzuty wolne . Może i czasem jest świetny na boisku - bo ja rozumiem, że każdy może miec lepsze i słabsze dni ... ale nigdy nie czułam to tego  napastnika odrobiny sympatii i to sie raczej nie zmieni ! ; )

A i jeszcze jedno mnie rozwaliło - Hiszpania wygrała bo miała szczescie <hahaha> w tej telewizji już nie wiedzieli co maja powiedziec . Przez cały mecz usłyszałam może z dwa dobre słowa na temat gry Hiszpanów . Bo Przecież Portugalia jest taka the best - że przegrała 4 : 2 w rzutach karnych . I tylko Ronaldo to Ronaldo tamto ... Ciekawa jestem czy też by tak gadali jak Messi by był Hiszpanem .

Jeszcze raz wielkie Brawa dla chłopaków  i Ikera , który świetnie wybronił brameczki . No i musze to napisac , że dziś polubiłam Inieste tzn ten no ja go zawsze lubiłam - ale Leo to jest Leo i zawsze sie z Misiem  kłociłam o to  kto jest lepszy w tym czy w tamtym xD Ten drobny i zwinny pilkarz powaznie jest genialny , a jego technika jest imponujaca . Szkoda, że dzisiaj nie udało mu się wykonczyc brameczki - gool by był piekny ! No i wwkurzało mnie jak go tam popychali !

871791-kibice-hiszpanii.jpg


Pare tekstów z dzisiejszego meczu


"Tak to se możesz w bilarda pograc kieszonkowego"
" Sedzia - kebab chodzacy"
" Sedzia chyba daltonista ! Co on koszulke już nie rozróżnia"
" Powinni sciagnac tego bambusa kule do nóg i na ryż zapierniczac"
" Dupskoo !  Nie gram ! tzn nie oglądam ! "
" Kuntababencja"
" Pieszczoch by to nawet strzelil "

O matko kocham oglądac mecz z rodzicami ! Mama jak czasem nie wie o co biega , tato jak sie denerwuje xD .... Pawełszczak coś doskonale o tym wie ( walka z Cisora czy jak go sie tam pisze) xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz