środa, 4 lipca 2012

Poniedziałeczeek :** ( 06.02.2012 )


Dzień dobry wieczor :D taak sobiee skajpujemyy z Ewelkaa i tak sobiee pomyslalem ze chciałbyym Wam napisaac jaka onaa jest wspaniałaa :** Kochaam ją zaa dosłowniee wszystkoo :** za jej cudownyy charakteer, zaa to ze jest najpiękniejszaa kobietkaa na świeciee :** za jej pieknyy usmiech, i prześlicznee oczkaa, zaa to jak do mniee mowii :** uwielbiaam jak opowiadaa mi historiee i jak sieee smiejee, uwielbiaam z nią spedząc każda chwilee jaak te w dzieen i tee wieczorkamii :** koocham z nią marzyyc jak to będziee robicc wszystko wspolniee i o naszymm mieszkankuu i o wieluu wieluu roznych rzeczaach ♥  dziękujee Kochaniee za wszystkoo :**, ze zawszee moge na Ciebiee liczyc, zawszee mi pomozeesz i dziękii Tobiee jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemii :** za to, ze poprostu jestees :** Bardzoo Bardzoo mocznoooo Cię Kochaam Sajgoneczkoo mojaa :** wieem ze niee umiem pisaac noteeek alee chciałeem Wam powiedzieec jak jaa bardzo Kochaam tą Żoneczkee mojąą :*** a teraaz wam opiszee tak w skrociee coo My tam ześmy robili ;d znaczyy Ewelkaa ladniee skonczyłaa ekonomiee, i terazz piszee cos tam z historii :D a jaa tak sobiee siedzee i patrzee na moj największyy Skarbb :** :) zaraaz sie zaczynaa nasz program, to sobiee obejrzymyy ii dzisiajj mam nadziejee zee siee ten noo :d popieszczochaamyy :DD :** dziękujee Skarbiee za wspaniałyy dzioneek :** Koocham <33 ♥ ii pozdrawiaam tatee Ewelkii :))  

- Pawełeek xD :**


Jesteś całym moim światem ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz