środa, 4 lipca 2012

Poniedziałek :D


Witajcie moi drodzy blogowicze ;d wczorajszy dzien mozna dodac do udanych ;d wstalismy jakos rano xD popisalismy, i takie tam rozne ;d i Eweluśka moja :D ♥ ruszyła na spacerek z Gruszą :D ale o tym spacerku juz sama Wam opisze ;p ja troche poorlikowałem, pograłem w FIFE i tak jakos zlecialo ;d jak wrocila mi eska zebym tez wracał i sobie poskajpowalismy ;* robilismy jakies lekcje z historii dla jej kuzynki ;d mam nadzieje ze dobrze zrobilem ;d a dzisiaj od rana sobie piszemy, sobie gruchamy na gg xD, Żona moja sobie potancowała ;d a miała nie tanczyc xD ale o tym tez Wam moze opisze ;p wgle zaczeła wczoraj cwiczyn ;p mmm ;d i ma zamiar tak dluzej ;p będzie miała sexi brzuszek ;d juz jest sexi ;d a jej stopki i nozki to ohoohoh ;d nice ;d dzisiaj jeszcze ma zamair jechac z dziedkiem i Gruszą na rowerki ;d i tez pewnie pozniej poskajpujemy i jutro Wam wszystko opowiem ;d aa i czekajcie bo za niedlugo będzie noteczka Ewelki ;p i nei zapomnij Skarbie napisc ;p ;**

Kocham Cię bardzo ;**


Śloneczko spiewa .. nie ! :D ahahahhahaa :D 

- Pawełszczak ;*:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz