wtorek, 3 lipca 2012

Poniedziałek (03.10.2011)


Witam Dziubaski ; ) ale miałam dzisiaj fajny dzień , 6 lekcji ;pp Nie było dwóch kartkówek ( z polaka z przypowiesci i z fizyki z wektorow ) Nie pytali mnie z niczego xD Na historii sobie siedzielismy i gawedzilismy ( bo połowa klasy zwiała ;p ) A no i dostalismy fajne kalendarze xD . Na konkurs jednak nie idziemy , bo w szkole bedzie Jubileusz i jest straszne zamieszanie i nauczycielka nie ma czasu ( z jednej strony sie ciesze,bo nie musze sie tego tyle uczyc , no ale z drugiej już troche sie zaczelam przygotowywac . Nawet drukowalam wczoraj o 1;00 19str A4 i zaczelam czytac ksiazke ) Ale Pani ma Nam za to wstawic jakies tam plusiki ,  które mężnie wywalczył dla Nas Wiśnia ;D . Po szkole wybrałam sie z Jadzka do biblioteki ( zawsze musi sie to konczyc wypożyczeniem duzej ilosci ksiazek ;ppp )  Nie wiem jak to zrobie ,ale mam zamiar przeczytac je wszystkie xDDD Lekcje do piatku mam juz odrobione , rysunki w szkicowniku narysowane : ) ahhh jestem z siebie dumna... Zostało mi jeszcze tylko pouczyc sie na sprawdzian z ekonomii xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz