środa, 4 lipca 2012

Poniedziałek ( 06.02.2012 )


Witam Dziubeczki xD Dziś mam dla Was mały dodatek ,ale to później . Wstałam o 7;30 popełzałam do łazienki , przyszła Grucha i wyruszyłysmy w ten zimny poranny poniedzialek do Szkoły . Na pierwszej lekcji religia *księżulek zrobił nam prezentacje o zakonach *Później polak i spr. ze średniowiecza *a już myślałam ze zapomniała -_-* Były 4gr ja miałam pierwszą odpowiedziałam 7/8 pytań . Mam nadzieje ,że będzie 2/3 Na fizyce Pan PiotruŚ opowiadał nam Einsteinie i rysowaliśmy rakiety :D Na majcy robiliśmy te smieszne dziedziny i miejsca zerowe w jakis beznadziejny sposób ! ; / *w gim Gała uczyła Nas inaczej* Później miała byc Geo ,ale nie było dyrektora :D wiec mielismy samowolkę <lubi_to> Pod koniec lekcji przyszła Paździorka to już musieliśmy wyluzowac . I na koncu historia ♥ Eweluś dostał kurnaa 4 z kartkówki ,tylko dlatego ,że skreślilam to co bylo dobrze i napisałam co innego ! ; / Pamiętajcie ,że pierwsza myśl jest najlepsza . Wrociłam do domu :D Zjadlam obiadzisza *Aa EweluŚ miał kotlecika <nanana>* Poodkurzałam , i tak siedze z Pawelszczakiem moim ♥ zazdrośnikiem jednym *tak Dziubku własnie o Tobie mówie* Kurnaa bloga mi przeglada od początku ;p Zrobiłam lekcje tzn czesc ich została mi jeszcze historia i ekonomia .



Noo tak właśnie wyglądał moj dzisiejszy dzień w szkole :D  I tu chciałam serdecznie pozdrowic Gruche ! mojego grafika ♥  Ewel narzuca pomysły MadzQ tworzy je na papierze 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz