wtorek, 3 lipca 2012

Poniedziałek ( 01.02.2012 )


Sorry ,że tak znów ostatnio nic nie pisałam ,ale jak wiecie skonczyły mi się ferie ! : ( Zaczeła się szkoła , lekcje ,nauka ... W Poniedziałek mielimy 6 lekcji. Na religii w miare spoko ksiad zpogadał napisaliśmy notke , później polski ogladalismy prezentacje z renesansu :D ahaha co 30sek restartował sie komputer wiec prawie calą lekcje siedzielismy i sie nudzilismy . Na fizyce robilismy zadania i zapowiedział nam juz spr za 2tyg ; / . Na matmie funkcje ,ale jakos szybko to zlecialo . Nie przepadam za nasza wychowawczynią jako nauczycielka jest spox , nie drze sie ani nic ,alee wglee nie stoi za klasa a wrecz przeciwnie cczepia sie nawet o to ze na konkursy chodzimy! Poźniej geo z dyrkiem *czyt. TuptuŚ* i na koniec historia ,wkurzyła się na Nas i zapowiedziała kartkówke na drugi dzień. Po szkole zjadłam obiadek i wziełam sie za rysunek i maskę karnawałową ; D A później skypowałam z Dziubaskiem .


Yoo Meen !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz