wtorek, 3 lipca 2012

Poniedzialek (05.09.2011)


Ale dzisiaj spoko dzionek ; )   MadzQ przyszła po mnie za 15 , poszlysmy do Szkoły najpierw mialysmy 2 polaki i mamy bardzo fajna pania ;D Powiedziała to co miała powiedziec podała nam spis lektur i siedzielismy sobie , pozniej mielismy fizyke z panem Łyżwą ( gosciu tez zapowiada sie ciekawy ) zobaczymy . Nastepnie była majca z wychowawczynia , ktora nas po przesadzała ; / siedze z ktoryms z blizniakow ( haha nawet nie wiem z ktorym bo ani razu na niego nie zerkłam ) xD. Pozniej była religia z jakims nowym ksiedzem no i moja ukochana historia ( Haa ! i musze sie nawet pochwalic ,ze dostałam + ) możecie byc z emnie dumni ; ]
Jutro idziemy na ognicho ( mam tylko nadzieje ze nie bedzie lało tak jak teraz )
No i o 16 pojechalam z mamuska do lekarza ( ZDROWA !!! ) xD A pozniej do Intera na zakupy , gdzie spotkalam Ole ;p troche se pogawedzilysmy (hah Madzq maja tylko 4 chłopakow w klasie a jest ich razem 32 ;D )
Łaaa gdyby nie to ognicho to bym miała jutro 8lekcji O___o
Chociaż w sumie to nie wiem ,bo nie ogarniam tych przedmiotów zawodowych ;D
Programowanie maja tylko chlopacy to wychodzi na to ze bysmy miały 2 godz okienko

1. WOP
2. prz.inf
3. pro/ti
4. pro/ti
5. j.ang / j.niem
6. progr/p.ek
7. prog / p .ek
8. wychowawcza

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz