środa, 4 lipca 2012

Poniedzialek :)


Witam :) chyba znowu mam troche notek do nadrobienia ;d ale mysle ze jakos mi sie uda ;d;d dzisiaj wstalismy z Ewelką, Chrupkiem moim ;* ♥ jakos po 7 troszke popisalismy .. i poszlismy do szkoly ;) Zoneczka moja dzisiaj miała apel i jak mowi było " fantastycznie znaczy no dobrze " :D ii chomik czyli proboszcz zasypiał jak mowił biskup :D hehehe ;d i tak wgle to Wojtku razem z Ewelką Ci życzymy wszystkiego najlepszego z okazji imienin :D wrocilismy do domku zaczelismy skypkowac ;d potem poszla z Gruszą do kantorka wrocila pogadała z mamuską ( Teściową ) :D i caly czas sobie skajpujemy ;d mam czytac makbeta ale tak mi sie kurna nie chce ze o matko ale Ewelka mi ladnie wszystko wytlumaczyla, wyslala lekcje z zeszyciku swojego bo juz miała wczesniej ;* dziękuje ;* i mysle ze jakos dam rade :D Kocham Cię Skarbeczku bardzo bardzo i nie umiem juz bez Ciebie zyc ;* ohh Ty moja Najwspanialsza ;* 


- Pawełszczak ;*:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz