środa, 4 lipca 2012

Ptasia biasiada


Dzien dobereek :D Ewelkaa poszła do szkołyy a ja woczraj miałem dodaac jeszcze trochee notek alee kurcze nie miałem netaa wiec dodaam teraz ^^ dawnoo nie było nic z przepisów to tak pomyślałem :D no dobraa Ewelkaa mi podpowiedziałaa zebyy coś dodać :D znalazłem w netku przepis na " Ptasią biesiade " i musze powiedzięc ze bym sobie zjaadł takie cuuś :D a tutaaj przepis i trochee zdjątek ;pp

Ptasia biesiada to nic innego jak galaretki kupne czy tez domowe robione z sokow i zelatyny i dodatki mleczne, takie jak ser, jogurty, smietana...


  • Dowolne galaretki 3 smaki
  • Serek typu bieluch 400 g
  • biszkopty
  • pucharki lub dowolne  neczynko ^^


    Pierwszą galaretkę rozpuszczamy, wlewamy do pucharków i czekamy by zatężała gdy jest juz sztywniejsza nakładamy biszkopty. 



    Następna warstwa to galaretka rozpuszczona w 200 ml wody wystudzona do momentu "tuz przed tężeniem" i zmiksowana z serkiem.


  Na to nakladamy kolejna warstwe galaretki z serem lub klasycznej jak u mnie, ozdabiamy smmietanka i ... czym dusza zapragnie! 


Smacznegoo :D 

- PąączuŚŚ :D 

źrodło : przepisy.pl 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz