środa, 4 lipca 2012

Seanse filmowe , spalona listwa ;o


Bryy wieczór :*

To ja już tak na koniec wszystko ładnie podsumuje ; ) Dzisiejszyy dzień hmmm minął zajebiscie , dziekuje DziubasQ ♥ Tak wglee to musze Wam powiedziec ,że jestem dumna Pawełszczak wytrwał do konca 15 notek napisanych xD Nawet i wiecej , także Gratuluje :* i DziubasQ nie zakładaj się ze mną wiecej ;p

Dziś jak już wiecie wzieło Nas na ogladanie filmów tym razem polskich , cooo ja sie nie uśmiałam o matkoo , W "Randce w ciemno" rozwaliła mnie rolaa Zbigniewa Zamachowskiego ! <hahaha>  Latał z ta kamera jak potrzaskany xD I te teksty Anii D. 
Noo alee i tak nic nie przebije drugiego filmu " To nie tak jak myslisz kotku" tuu to już wglee myslalam zee nie wyrobiee psychiczniee Bazyyl , Tomasz Kot w przebraniu Krakowiaka xD . Jak ktos jeszcze nie widział to serdecznie polecam ! Zwłaszcza na poprawe humoru
Pomiedzy dwoma filmami  poslzismy sie wykapac ,jak wrocilam wlosy mialam suszyc w pokoju i buum wszystko sie wylaczyło . Spalilam listwe , do ktorej wszystko bylo podlaczone laptop , tv ,wieza ,router drukarka ;o . Nooo ale tatu podlacyzl druga i na cale szczescie wszysto działa ! Byym sie chybaa zatłukła jak by to sie wszysto spaliło .
Jutroo mam spr z fizykii , nic nie kumam wglee teraz sobie przypomniałam ,no ale bywa . Rano coś postaram sie ogarnac , bo jak juz wiecie napiernicz amnie brzusioo to nie mam zamiaru jeszcze teraz latac z zeszytami po pokoju . Także trzymac kciuki


Serdeczne pozdro dla Pana Alberta , który sobie teraz spoczywa w spokoju , a  my sie kurna musimy meczyc z teoria wzglednosci ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz