środa, 4 lipca 2012

Siemaa Siema


Noo czesc ;D

Widze ,że mój Dziubasek wszystko Wam ładnie opisał <hahaha PawełQ "Która"> Tak a wiec ja Wam moge jeszcze dodac ,że po wczorajszej nocy byłam straszniee ale to strasznie niewyspana ! Na szczescie pierwsza była religia ! :D Ksiedzuu wybrał osoby ,które maja brac udział w apelu na Dzień św Wojciecha :P , i posrod tych osob znalazlam się JA xDD Wciagnełam tez  Magdalene ! A jak :D Poźniejsze lekcje też jakos zlecialy , jutro mamy zastepstwo zamiast PO to chemie ; / Alee za to w środe mamy na 10 <nana> i w czwarteczek też <nanana> xD

Po szkolee wbił do mnie Adaśko na herbacisza i lody <lol2> Typieee cholernyy łóżko mi śmierdzi Twoimi skarpetami . ! Poszlam odgrzac sobie obiad , wchodze do pokoju a tam Adam :o na moim łóżku wywalony z laptopem ... Mówie co tak tu kurnaa smierdzi . ? ! Yyy no skarpety mi kurkowane przemokły <hahaha> Zwaliłam go z łóżka xD , później fotografował mi wszelkie różne a zarazem dziwne rzeczy . Zaczął spiewaz " Mojeee sercee krwawiii burak siee nie zjawił" Wyszedł z moim Poniem : ) I musze Wam zdradzic sekret ,że go w oknie podejrzała , to siee o pień przewalił !! <ahaha> Na koniec MMA mam calee lapy czerwonee przez Ciebie .

Wgleee Adaśko & Grucha sie dziwnie zachowuja . Zdj by tylko mi robili ; o Jaa nie wiem , podejrzewalam ich że należą do jakiejs sekty wyparli sie . Poznieej ,że może sa razem i nie wiedza ak to powiedziec . Też nie! Alee ja tu wyczuwam ! Że oni cos kabinuja!

Nastepna czesc dnia spedziłam z  Misiakiem ! ♥ Paróweczki , roztwory <mmhhh> :D:D:D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz