środa, 4 lipca 2012

Siemanko ;*



Czesc Rybeczki ♥

przepraszam Was ,że ostatnio nic nie dodawałam , ale szczerze sie przyznam, że nie chcialo mi się . Ale jak zawsze możecie liczyc na mojego Dziubaska ;* którY na bierzaco wszystko ladnie pisal .

Sławek prosił mnie ,żebym dodała coś o konkursie wiec specjalnie na Twoje zyczenie

Konkurs "Moja gmina,mój powiat" odbył się 12.04.2012 <hyhyhy> Do szkoły miałysmy na 10 . Nasza szkole reprezentowaly trzy osoby : Ja ,Jadzka i Paulina z drugiej klasy . Było 5 drużyn z różnych szkół. Organizatorka konkursu była nasza pani od historii , mialo to byc w formie testu ,ale bylo zupelnie inaczej . Na rzutniku wyswietlali nam pytania . A my mielismy kartki na ktorych odpowiadalismy . Na rozwiazanie mielismy 2min , jak jakas druzyna skonczyla wczensiej podnosilismy takie niebieskie karteckzi podchodzila dziewczyna i zanosila je do osob sprawdzajacych. Wglee fajnie miec konkurs w swojej szkole :D Byly dziewczyny z drugiej klasy na widowni i nam kibicowały :D

Pierwszy etap konkursu to 15 pytan . Po 3 pytaniach wyswietlali Nam odpowiedzi . Pozniej mielismy 15min przerwe na obrzarstwo :D <winogronek> Sprawdzili wyniki 1miejce - nasze LO 2-My i Zespół z DDZ  4 i 5 dwie pozostałe drużyny . W drugim etapie też brały udział wszystkie drużyny to była już walka o finał . Do finału z dostalo sie nasze LO , my i Zespoł z DDZ ... W Finale kolejna dawka pytań , to już bylyy emocje :D:D , wszyscy nas podsluchiwali ! zwlaszcza koles ten z DDZ <wrrr> ! Odsunelysmy sie pod scianee <hahaha> pozniej na glos gadalysmy bledne odpowiedzi .

Mielismy dogrywke z zespolem z DDZ o 2 miejce ,alee przegralysmy 1 pkt :D . Pytania w dogrywce byly masakryczne . Alee 3 miejcee nie jest złe ! xD  Dostałysmy książki Nam trafiły sie : Najpiekniejsze Zamki w Polsce i dyplom :D

Za rok będzie lepiej !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz