wtorek, 3 lipca 2012

Siemanzo ( 05.02.2012 )


Emmm ; ) Cień to pryy . Ja wiem wiem 3dni bez mojego pisania to dla Was koszmar xD . Już mi tu kurna marudzą -Ewel ja nie mam co czytac ! To ja Ci mówie idz do biblioteki tam zawsze znajdziesz coś dla siebie! xD Więc zacznę od czwartku dwie pierwsze lekcje to towaroznawstwo *dostałam 5 za zadanko ,które robilam z Pawełszczaczkiem ♥ * wglee ta Nasza kochana Pani Agnieszka czego ona jeszcze nie wymysli na zadanie domowe xD*pasieki produkujace naturaly miód* Później majcaa , robiliśmy te wykresy to Wam powiem ,że szybko mi zleciało .Następnie dwie organizacje z Panią Elwirką miała byc kartkówka ,ale Eweluś ładnie poprosił mowie ze Nas tak malo i wglee to sie zgodziła powiedziała ze jak moje dziewczynki z CIZ'u nie chcą pisac to nie będzie xD*I napiszemy  za 2tyg ! ; )* Wglee dostałam zaległe prezenty torbe ,czape z daszkiem i pena ! ;D Niemiecki i anglik jakos zleciały.A na biologii <lol2> babka znów do Gruchy mówiła Monika! <ahaha>
W domQ zjadłam obiadzisz wzielam się za lekcje i miałam zamiar się uczyc ale zasnęłam . ; /
W piątek rano mialam nie isc do SQl bo się zle czułam. Już nawet pisałem esa do Gruchy a tu domofon . To się ubrałam i poszłysmy. Pierwsze dwa polaki *praca klasowa ja miałam o Cenie świętości czyli o św.Aleksym* czoś tam napisałam ;p . Później angielski !!! ; / tu wtajemniczeni wiedza o co chodzi szkoda moich nerwów ! . Następnie majca która jakos sie tak dziwniee przedłużała ... <śpi> W-f - znów cwiczyłysmy tylko w trójkę Ja Wiki i Madzia . Pod koniec w-f'u przytrafił mi się przykry incydent podczas cwiczen zakrecilo mi się w glowie i malo co nie zemdlałam O__o Panii przesunęła mnie i  podniosła mi nogi do góry . Później Grucha poleciała do sklepiQ i Pani mnie karmiła batonem! :D Fajniee byłoo ; ) *Grucha dziękuje za tą przyjemną dawkę cukru* I ostatnia religia !
L : A ksiadz chciałby miec dziecko ?
K : Tak
P : To niech ksiadz sobie zrobi
Ahaha te nasze religie ,  to jakas masakra jest xD No ale chociaz się trochu posmialiśmy.
Po powrocie do domQ EweluŚ spała! Od 13;40 i wstałam wieczorem Popisałam z Dziubusiem i obejrzałam Super stacje z Takiem <ahaha> *Platformersii , Ma Pan problem ze zgryzem?* 


No właśnie kurnaa ja chce już latoo ! Słońcee ! a niee ten cholerny  mróz . U nas w szkole na przerwach to jakies niepozrozumienie jest ! ; / <zmarły_mi_stópki> xD
A teraz cierpliwie czekajcie na notencje ,ktora napisze Pawełszczak ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz