wtorek, 3 lipca 2012

Sobota cd (18.09.2011)


Pozniej Ewelcia została sama z Mariem ( bo MadzQ musiała juz isc )
Ahahaha gadalismy z Markiem na skyy ;D No myslałam ,że padne już dawno sie tak nie usmiałam
jakie teksty i propozycje leciały masakraaa x
Ahahaha
Wisełka : Hmmm co mozemy porobic w trójke
Ewel : Jakie prozpoycje !
Mario : Hahaha trojkacik
Ewel : Taaa cybersex
....
Mario " No zobacz jaka tu atmosfera muzyka , teledysk jeszcze tylko siweczki i kolacja"
" Metalowa rura"
" Rumunem chcesz byc "

No i pozniej dolaczył do nas Marek ( ahaha zapomniałam powiedziec ze obudził mnie dzis o 7;29 bo myslal ze idziemy do szkoły)
Noo ale powiem,że fajnie było :D:D:D

Nastepnie Mario sie zmył w chate , a ja z Markiem ogladałam meczyk xDD
Barcelonka 8;0 Osasuna( ale to w nastepnej notce )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz