wtorek, 3 lipca 2012

Sobota / Niedziela (06.11.2011)


Mmm jak ja kocham takie wieczory jak wczorajszy , 8 godzin z Dziubeczkiem na skype xD Zaczęło się od  oglądania Postaw na milion , później troszQ pograliśmy w nasze gierki ( Familiada , Milionerzy ) ... Poźniej mi godzine marudził ,że chce swoją niespodzianke z dnia chłopaka : D Ahahaha ale Ewelut jest twardy <lol2> Bez skojarzen mi prosze! Nie dałam się tak łatwo ^^ Ahahaha xD Później była najbardziej brechtowa czesc wczorajszego wieczoru : D Moje opowiadania .Pawełszczak pewnie mało co zrozumiał co mówie , bo tak sie ryłam ze to jest masakra xD Zaczełam od babci Eli xD i jej zabójczych teksciorów :D ( "Tak się pierdoli.. ,że aż amerykanke dziecią rozpierdo.." , " Agnieszka dawaj stringi , zmieniaki i po dupie te wiesniaczki ! " , akcja z nozem i Agnieszka kur.. dzwon po policje " , I Podpis pod uwaga ,która dostał wujek od Gały " Krzysztof dla zabawy połamał ekerke " - Babcia " To mu kupie nowa ! " Poźniej o dziadku Jasiu xDD ( Protezka , prukanie itd xDDD ) Nastepnie przeszlismy do akcji z Olciakiem ...Zapoznaliśmy Gruche z Żurawem   (buziaczki dla Was x D Trzymamy z Dziubusiem kciuki ! ) Kolejna atrakcje wieczoru możemy pominąc xDDD Ale było miło ;* ahahaha no i sie poryłam wczoraj jak głupia ! Jak można sie brechtac ze slowa < lol2 > <ahahahaha> no ja nie wiem ! Ale to przez Pawła ! Taaa i ten upadek na schodach też !
A dzisiaj : zaraz dokoncze sobie lekcje , o 14 spotykam się z Madzią xD  , a wieczorek z Misiakiem ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz