wtorek, 3 lipca 2012

Sobota / Niedziela (27.11.2011)


Ahhh wróciłam xD Zmarzłam jak zdechły ujj xD Ja piórkuję ! Widziałam Łabiego , ciekawe czy Nas poznała ;p . Szczerze ? To tesknie za tym grubaskiem ♥ Ale nasz ksiadz Tomasz ,też był nawet chyba oczko puscil  Egheem jak Nam nie wstawi 5 za to,że tylee tam marzałam to będzie foch ! Niee no żartuje przecież nie poszlam tam dla oceny . Tylko ładniee spokojnie w ciszy sie pomodlic .A no i  jak zwykle musialy byc jakies brechty ... ahaha siedzimy sobie grzecznie w ławce i odwraca się taka staruszka i pokazuje zeby usiasc obok niej <lol2> A to nie do Nas tylko do Pani za nami ;D A Gruchaa do niej kiwa,że nie <ahahaha> . Później ta sama kobitka mówi do staruszki obok Basiuu , a nie kurde Krysiu ! Wandoo ! <lol2>  To ja juz nie wiem jak ta kobitka sie nazywała ^^ No chyba ,że miała trzy imiona i ta druga je wymieniała ; D . No i ten tekst "Idzta no dziewczynki prosic Pana Jezusa ! Jakie to ładne doznanie" ... Ajj babcia była dobra . Noo i w drodze porwotnej sie wydyziałyśmy , a to był tylko KOT xD Dobra biorę się za 9 odcinek .


Ahh ten Rui 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz