wtorek, 3 lipca 2012

Sobota (24.09.2011)


Czesc ;* (Tak wiem wiem znów zaniedbuje bloga ,ale w roku szkolnym tak niestety bedzie ) U mnie wszystko po staremu szkoła , lekcje ... Naszczeście jeszcze nie ma tyle tej nauki ;D . A no i jedna nowosc tatus przyjechał i Ewelut jest megaaaa ; ) . W szkole spoko ostatnio na historii uratowałam klasie dupsko zglaszajac sie do odpowiedzi ,wczoraj odebrałam legitke haha to zdjecie jest okropne! w czwartek wszystkie klasy organizacji reklamy jada na wycieczke ;D To wrzuce jakies foteczki ; p W piatek dzien chłopaka ( mialysmy sie wszystkie zlozyc na pizze , ale jednak bedzie cos innego ) ...


Barca - Athletico

Kolejne starcie Barcy o 22:00 na Camp Nou
nie wiem czego się spodziewać :P
Pique wraca to plus.. Ibi kontuzja to minus :(

Ostatnio Barca remisuje i wygrywa na zmianę.. według ostatnich statystyk powinna wygrać :P haha

ale nie wiem.. powodzenia

Visca el Barca <3


Ps.  Zapomniałam się Wam pochwalic ,że zrobiłam sobie zeszyt z Barcelonki , moze pokaze go w nastepnej notce ;p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz