środa, 4 lipca 2012

Sobota


Czesc Rybeczki xD

Dzisiejszy dzień jak każda sobota czyli -sprzatanie.

Ewelut wstał przed 9 wglee jakis cud ; o Zjadłam sniadanko , rodzice pojechali na zakupy. To wziełam sie za sprzatanie pozmywalam ,poodkurzałam , przylazł AdaŚ wglee z dziwna prosba :D No ale w to nie wnikajmy x.x Zjadła obiadzisz , poszła się wykapac
Pozniej przyszła Grucha ♥ Oglądalyśmy "Dziewczyne z tatuazem" ,zajadajac pyszne zbozowe ciasteczka ... <mniam> Megasnyy film , jak ktoś jeszcze nie ogladał to polecam !

Po filmie oglądałam koncówke skoków z dziadkiem i rodzicami . Zrobiłam kolacje , partyjka chinczyka i warcab :D Hahaha Tym razem "Nooo to od dziś mów do mnie mistrzu"
Ładniee go ograłam <cwaniak2>

A teraz Oglądamy Postaw na milion ,szkoda ,że jak zwykle powtórka ;p Później może jakies cwiczenia . No i lekcjee ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz