wtorek, 3 lipca 2012

Sobota (10.12.2011)


Ohh Dziubaski ;* znów nie miałam czasu tu zajrzec xD a dokladniej od czwartku leże w łóżku . W srodę miałam na 11 do szkoły ,ale umówiłyśmy się z dziewczynami,że pojdziemy na 12;45 ; D Wiec po 11 poszłam z Gruszą do lekarza , poźniej 4lekcje w szkole (grafika i 3 godziny robienia kartek świątecznych ) Zaraz po szkole pojechałam z babcia do lekarza z tym bilansem . I jak wrócilam do domu złapała mnie gorączka i straszny ból głowy ; ) Wiec od czwartku nie byłam w szkole . Cały dzień spałam a jak znudziło mi się spanie oglądałam cd mojej dramy xD . A wieczory spędzałam z Pawełszczakiem na skyy ... Odrobiłam lekcje , przepisywałam zeszyty xD Dostałam 6 i 5 z tego referatu z polaka xD. Dziś była Madzia zrobiłyśmy sobie zadanie na geo , później Ewelut obejrzał sobie "Mulan" ; D Kocham tą bajkę ! . I wieczorek z mamuską przed telewizorem " Postaw na milion" z miską popcornu .
Teraz zostało mi już tylko czekanie na meczyk Barca - Real ; ]


 22;00 przed telewizorki xD ! będzie mecz BARCA vs Real Madrit... Liczę, że będzie 3 : 1. ;d Real znów dostanie w dupe, oby! ;d  
Villa, Messi, Valdes, Alves, Puyol, Mascherano, Abidal, Busquets, Iniesta, Xavi, Cesc, trzymam kciuki za Was! <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz