środa, 4 lipca 2012

Sobota ;)


Dzisiejszy dzień jakoś zleciał, rano przed 9 Ewelka ♥ mnie obudziła bo wyjeżdżała z rodzicami i Gruszą w góry ;* 

Ja przez ten czas posprzątałem w domu, wszystko ogarnąłem, pograłem w FIFE przez neta, troche w pesa, i tak zleciało do 16 i nareszcie wrociła ;* stęskniłem się ;* odsapneła troszke, obejrzała film i zaczeliśmy skypowac ;) zrobiliśmy sobie ćwiczenia, po 20 poszlimy się wykąpac i jak wrociliśmy to Ewelka obejrzała zdjecia z rodzicami, poźniej My troszke obejrzelismy i teraz sobie siedziemy ;* i kazała mi napisać ze doda notke jutro ponieważ zanim wybierze zdjątka i zmiejszy to troche potrwa a jest ich 372 ;) więc bądźcie cierpliwi ;)

Jednym się moge z Wami podzielić ;)


Jesteś piękna Skarbie i dla mnie zawsze będziesz ;* kocham Cię ♥ ;*

- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz