środa, 4 lipca 2012

Sobotaa :)


Witam :) dzisiaaj moja Ewelkaa wstałaa jakos chybaa przed 9, ogarnelaa sie, troszkee popisalismy i poszlaa na spacerek z Pongiem :) jak wrocilaa to zaczelismyy skajpowaac ale ja kurczee musiałem posprzątaac a Zonkaa moja sie zle poczułaa i siee połozyłaa ;** jaak wrocileem to wstalaa, i zjadlaa sniadankoo ;** bardzoo ladniee :) pooglądaliśmy troszkee telewizoreek i meczyk Barcy :D:D o wlasniee woczraj jeszczee razem obejrzelismyy film o Barcelonie " Więcej niż klub " dodaam poznieej o tym notkee ;p rozmawiaalismy tak sobiee ze juz fajniee by byłoo zarabiaac wlasnee pieniazkii i wydawaac :D ojj Ty mojaa ;** poznieej Ewelkaa wyszlaa jeszcze raz z Poniem a jaak wrocilaa too zrobilaa mu jedzonkoo :) teraaz odkurzaa i wglee muszee Wam powiedzieec jak onaa sliczniee wyglądaa ;** 


Kocham Cię ;**

- Pawełszczaak ;**:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz