środa, 4 lipca 2012

Sobotni wypad na sanki ( 11.02.2012 )


Siemanzo ;* , dzisiejsza notka bedzie krótka zwięzła i na temat .

Jak już wiecie dzisiejszy dzień spędziłam z Gruchą ♥ , jak zwykle przyszła wczesniej :D ale u niej to już normalka . Magdo tylko nie myśl sobie ,ze ja mam Ci to za złe nic z tych rzeczy ! Zjadłam barszcza , oglądałyśmy Travela , wyprostowałam włoski , później Grusia próbowała mi zrobic koka-kokardke <lol2> .TroszQ nam nie pykło no ale cuż bywa i tak . Następnie ubrałyśmy się i wybyłyśmy na dwór z aparaciszem , powedrowałyśmy w kierunku Cegły , zaszłysmy do moich dziadków po sanki i ruszyłysmy . Ahaha Madzia ciagle powtarzała takie staree ,a na sanki . I kurnaa bardzo dobrzee korzystajmy jeszcze z tych młodzienczych lat . Zaszłyśmy nad staw , tam spotkalysmy Age kolezankę z bylej klasy . Pogadalysmy , ahaha Eweluś wrobił Gruche " O___O Magdaa idziemy ,bo coś się rusza" "Hyyy nooo Ewell idziemy ! <przerażona> "Aleee alee ja żartowalam :D" "Ja Ci kurde kiedys do dupy nakopie " xDD Hahaha i później pierwsza artakcja dzisiejszego popoludnia Zjeżdżanie z górki <haha> Udaloo nam sie ujechac moze z jakies 20cm <hahaha> " Ewell nie ruszaj sie tak na tych sankach" " Tyy Magda ja Ci mówie to płozy nie są naoliwione" " No to trzeba bylo zabrac oliwe" xD No i ten podarłam sb leginsiaki <haha> Wracajac poszlyśmy do dziadków na Herbaciszaa i wyżerkę :D mmm cukieraski ! Oglądałysmy skoki narciarskie ! Teksty dziadka wymiatają " Lecą Nagiee haki ! , Judasz"  Śliczy  Taku . I mój faworyt w robieniu min w powietrzu Roman Kouderka ♥ <haha>












Ps . Aga jest na łyżwach ,żeby nie było ,że ja taka malutka ! xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz