wtorek, 3 lipca 2012

Środa, Czwartek, Piątek (18.11.2011)


Nie miałam ostatnio za bardzo czasu na pisanie notek :p Powiem tylko,że w środe miałam masakryczny dzien w szkole. Wczoraj miałam 8lekcji dostałam +4 z kartkowki z organizacji i zapisalam się na ferie na zajęcia ;D Fajnie ,bo mozna sie czegos nauczyc a Pani podwyższa nam ocene ^^ 5 za zad z towaroznawstwa (dziękuję Madziu) xD Z anglika zrobila nam niezapowiedzianą kartkówkę coś tam napisałam xD  Na sprawdzianie z biologii , nie napisałam tylko na jedno pytanie ;) Później zjadlam obiadzisz odrobiłam lekcje wykąpałam się i poedukowałam Pawełszczaka z niemieckiego xD A dziś tylko 6 lekcji Na dwóch pierwszysch lekcjach miaalm wypracowanie z polskiego... Mam nadzieje ze bedzie chociaż te 3 ,ale musze przyznac ze sie rozpisałam i moim zdaniem jest dobrze. Z Króla Edypa dostałam +4 xD pozniej angielski ;/ , majca ,w-f i religia xD ahahaha ale ksiadz sie dzisiaj wkurzył w sumie to mu sie nie dziwie. Przez pół lekcji siedzial i nic nie gadał ,a ja w tym czasie zaczęłam pisac pamietnik. Na obiadzisz miałam ogórkową i pierożki <mniam> . A tak wglee to wytrzymałam z Tym moim Dziamdziakiem juz 3miesiące (tzn raczej on ze mna) Kocham Cię Skarbie ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz