środa, 4 lipca 2012

Środa ;d


Witam ;p wczorajszy wieczorek można zaliczyć do udanych ;* poszliśmy troszke wcześniej spac bo mieliśmy plan wstać o 4:25 no ale troszke Nam nie wyszlo i wstaliśmy przed 7 ;d troszke popisaliśmy ale kurcze pozniej nie dochodziły moje wiadomości i wyszlismy do szkoly ;*

And baby, everything that I have is yours,
You will never go cold or hungry.
I’ll be there when you’re insecure,
Let you know that you’re always lovely.
Girl, 'cause you are the only thing that I got right now ` ;*** ♥♥

Dzisiejszy dzien w szkole jakos zleciał ;p Ewelka rano się troszku stresowała ale jednak zadnej kartkoweczki nie bylo ;* a mowilem ;* nie pamietam jakie miala lekcje ;p ale wiem ze byla pomagac w bibliotece i pozniej uciekla z rysunku ;d hehe ;d ale i tak ma wpisane zwolnienie wiec nic sie nie stalo ;d Cwaniaczek moj ;p ;* jednak sobie przypomniałem ;p miała sprawdzian z chemii i ani jednej lekcji ;d hehe ;p

Poczekałem troszke az wroci bo ja juz bylem od 12 ;p zaczelismy skajpowac, opowiedziala mi co sie dzialo i zjadla kanapeczki ;p troszku porozmawialismy o przyszlosci i o dzieciaczkach ;d i o " teges teges " ;d;d; hehehhe ;** zrobila jakies zadanko chyba z geografii ale pewny nie jestem i teraz poszla z Pongiem ;p 

Coś czuje ze ten dlugi weekend bedzie bardzo udany ;* a przynajmniej mam taką nadzieje ;* ale kazdy dzionek z Tobą jest wspaniały wiec nie mam sie co martwic ;** 


Hmm? ;**

- Pawełszczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz