środa, 4 lipca 2012

Środa - nie taka straszna jak się wydawało


Witam Dziubaski
Sorki ,że nie zdałam Wam wczoraj relacji ,ale tak to jest jak się naukę i lekcje zostawia do godziny 18 , no ale jak wiecie Pawełszczak przegrał ze mna zakład ;p wiec nie bedziecie się nudzic :D
A wczorajsza nauka przyniosła efekty ;p ( no może z wyjątkiem matmy ,bo wszystko namieszalam ale pójde jeszcze raz napisac wiec luzik ) , wiedziałam ,że bedzie kartkówka z chemii , alee odziwo udało nam się ją przkeonac zeby byla za tydzien . To samo było na polskim ( mówiłam już wczoraj Pawełszczakowi ,że mnie zapyta) Niee no cos Ty nie zapyta Cie o to to ja sie moge nawet założyc ( no i czemuu ja sie nie założylam! ) Wygrałabym 4 zakład :D No ale dostalam -5 , na w-fach na pierwszej lekcji gralysmy w pingla ,a pozniej cwiczyłyśmy stawanie na głowie ( bedziemy zaliczac to dopiero w drugiej klasie )
Na grafice lajcik robiłysmy jakies smieszne wklejanie napisów xD , nudza mnie te lekcje !
Na dwóch ostatnich hist sztuki , dostałam 4 , pozniej miał byc rysunek ,ale ja namowilysmy zeby skonczyc hist,sztuki a za tydzien dwa rysunki , no i Nam się udalo , na drugiej lekcji dostałam 5 z aktywnosci i 6 za rysunek zaległy ;p
No i jakoś zleciało ... Jutro 8 lekcji ;o 4 godziny z Panią Agnieszką ( tą od ekonomii i towaroznawstwa) 2 za organizacje . No i ma byc spr ,ale to tam poczytam jeszcze rano ,zawsze sie cos napisze  . Pewniee jutro moja klasa doprowadzi ją do szału xD . Matma , angielski , biologia ; / o zrgozoo . 
Po szkole poszłam z Gruchą do Bibli oddac książki , no i wziełam jakies 3 i przewodnik po Chinach ;p
Teraz sobie leże i oglądam mecz *teraz do dokladniej przerwe* Noo i musze Wam powiedziec ze Nasze polaczki jakos sobie radzą , brawaa i szacuneczek dla Wojtka ! ,który ładnie wybronił dwie brameczki , noo i Jeleń miał kilka ładnych szans na bramke ale ich nie wykorzystał ; /
Wglee zdziwko ,że Super Ronald nie strzelił jeszcze ani jednej bramy <haha>
Biore się zaraz za książeczke ,myśle ze w piątek już coś wiecej o niej napisze.


Bajuu ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz