wtorek, 3 lipca 2012

Środa (07.09.2011)


Jak zwykle rano przyszła po mnie Grucha i polazlysmy do SQl
Pierwszy miałysmy w-f lekcje ogranizacyjna takze było spoko . Pozniej Geo z dyrciem ( bardzo fajny gosciu)
Nastepnie PO ( Przysposobienie obronne ) , Chemie z wice-dyrka ( i cholera jasna musiała nas poprzesadzac ; / No ale siedze z Karola takze nie jest zle ;D ) Pozniej elementy towaroznawstwa ( z megaaa babka xD powiedziala ze przez miesiac nie bedzie nam stawiala 1 ;D i wglee przedmiot wydaje sie bardzo fajny ) mialysmy miec 2 godz ale na 2 lekcji poszlysmy na aule na próbe do slubowania ) Pozniej rysunek i liternictwo oraz historia sztuki i reklamy ( jejuuu ile my sie napisalysmy koszmar ) A ja musze jeszcze wszystko pzepisywac bo mialam tylko zeszyt do geo i chemii ;pp Do domu wrocilam po 15 zjadłam obiadek , poszlam z Poniem po mamuske . Przyszła Madzia poszlysmy do EKO ( nabyłam sobie nowe Bravo sport :D <cieszy_dupe> mam megasne karcisze i plakat Barcelony ) Pozniej obejrzalysmy PM i pogralysmy w Kalamburki
A jutro hmmm znów 8 lekcji ; / ( ale za to w piatek tylko 6 )
1 . w-f
2. w-f
3. matma ; /
4. prz.org
5. prz.org
6. j. ang
7. j.niem
8. bio

No i tak to wyglada wszystko bylo by super gdyby nie matma !!! Jak ja nie lubie lazic do tablicy i rozwiazywac glupich zadan ; /
Nie chce , nie lubie , nie trawie !!!!!!!! xD
Dobra spadam na gygy porozwiazywac z P. <3 krzyzowki xD

Branoc wszystkim ! ;*
( Ps. jutro dodam rozwiazania testu bo juz dzis mi sie nie chce )






Byle do piatQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz