środa, 4 lipca 2012

Środa


Siemaa Siemaa ;*

Ahahaha już się musiał pochwalic wygranym zakładem ;p , a najlepszee jest to ,że nie powiedział do kiedy trwa no ale cuż Twojaaa strata ;p ... I wgleee co Tyy tu wypisujesz ! Nasze prywatne kurna rzeczy , już dawno Cię porządnie nie opierniczyłam ! ! !

Dziś pogodaa pieknaa ,aż się nie chcialo isc do szkoły , no ale miałam na 9 to troszq sobie pospałam , pierwsza chemiaa i kartkówka niby wszystko napisałam alee czy dobrzee to nie jestem pewna , na polaku zrobila nam dyktando ; . możee z jakas 3 bedzie . Na w-f'ach <hah> no własniee tu to była akcjaa po pierwsze mielismy miec dzis basen , o ktorym nic wczesniej nie wiedzialysmy i żadna nie wzieła stroju , pozniej nastapilaa klotniaa z Pania Anią :D No i wygrałysmy ze polowa z nas nie cwiczyla to poszlysmy na 2h spacer na Łysajee . Fajnieee było x] Później grafika , i dwa rysunkii dostałam 4 z kartkówki ;pp . Powrociwszy zjadlam obiad i zaczelam robic zaproszenie na organizacje ;p A zaraz bioree sie za niemiecki ! ; / Wgleee ile jutro mialo byc kartkowek to głowa mala ;p niemiecc anglikk matmaa zadaniaa na organizacjee biologiaa ; o Mam nadzieje ze matme i anglika zrobia nam w piatek . Boo jutro dzień kobitek i ten teges :D Niee ma bataa zrobia w piatek . Już ja sobie z nimi porozmawiam <cwaniak2> . Niemca to bedziemy mieli bo Nam przełozyła z wtorku to tam już niemiec moze byc .

AdaŚkoo ! Wracaaj wracaaaj ! Tyy PrzydupaSiee jeden ;* , nie mam z kim się klocic na gadu xDD i wglee uwazaj tam w tym Szczecinie <haha> Pozdrawiam również Ize , ktora jest chora <przytul> Alee tak to jest jak sie nie slucha starszych ,a mowilam ubieraj sie cieploo to nie nie ! Masz za swoje !

Nie chciało mi się juz srodka skanowac ;p

Tak wglee to mój Leoś strzelił już 2 brameczki !
Barca ♥

Ps. Zapamietaj ; piasek to nie ryba xD !  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz