wtorek, 3 lipca 2012

Środa (09.11.2011)


Siemaneczko ;* Ale dzisiaj był przymulajacy dzien ^^ Nic mi sie dosłownie nie chce . Na Po robilismy RKO na fantomie , dostalam 5 , na polskim nie było sprawdzianu bedzie w poniedziałek xD Pozniej mielysmy miec 2 w-f 'y , ale że Pani nie przychodziła wyszłyśmy na dwór i łaziłyśmy koło szkoły i spiewałyśmy xDD " A kiedy dzien nadchodzi dzien nadchodzi idziemy na jagody na jagody ... " I inne rożne bardzo twórcze pieśni xD Ale niestety przerwała nam Pani pedagog i zabrała Nas do klasy ^^ okazało sie ze mialysmy miec z nia zastepswto bo Pani była na zawodach ; D Na drugim w -f'ie mielismy zastepstwo z Panem Grzesiem od SZoK'u  i siedziałysmy w bibliotece ;p Tzn ja juz tam z Madzia prawie zasypialam Ostatnia była grafika , na ktorej robilysmy jakies smieszne cw na ocene ^^ Ahhh a jutro jest najgorszy dzien ! CZWARTEK ! ; ( Dlaczego 11listopada nie może byc akurat jutro ! Kurdeee 8 godzin w szkole , 2 kartkowki (organizacja i majca) no i sprawdzian z bio ... Ale po 16 idziemy na ognisko klasowe to sie jakos rozerwiemy od tej szkoly ! xD

Tak wyglądał mój dzisiejszy dzien w szkole .

Moja przerwa sie skonczyła spadam dalej sie edukowac xD Trzymac za mnie jutro kciuki ! Bye Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz