środa, 4 lipca 2012

Środaa :D


Witaaam :d alboo dzien dobry wieczoor :D dzisiaaj Ewelkaa miała karaokee w szkolee ;dd saam bym sobiee tak pośpiwaał ;d przebrałaa sie za chłopakaa i muszee Wam powiedzieec ze wyglądałaa sweetaśniee ;dd tak jakoos po 11 bylaa juz w domciuu i sobie troszkuu popisalimyy na gaduu :**:) ja musiałem isc na meczyyk a Ewelkaa siedzialaa i nic nie robilaa ;p hehee ;dd jak wrocileem to sie wykapaleem i zaczelismyy skajpowaac :**** teraaz się uczyy biologii a jaa sie pochwalee ze wygrałem zaklaad :D <cwaniak2> :D czekaam na mojee 17 buziaczkoow :** a nie mowiłem ze naprawiee? :DD dzisiajj mozee mi sie udaa nadrobic notkii bo kurnaa mam juz ich 6 :D no alee zobaczymyy ;p mowii ze jak siee nauczyy to coos dodaa :D nie moge sie doczekaac ;p

- Pawełszczak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz