wtorek, 3 lipca 2012

Tylkoo sie nie obraaz ( 28.01.2012 (


Pewnie mnie za to zabijee ale coo tam :** niee wieciee nawett jak mojaa Ewelkaa słodkoo wyglądaa jak śpii :** mogłbym na nią patrzec cały czaas :*** jest najpiękniejszaa kobietaa na świeciee :** dziękii niej mojee życiee sie zmieniłoo :** wszystko wydaje się prostrzee, łatwiejszee :** wystarzyy ze  cos napiszee, powiee, spojrzy na mniee to odrazuu jestt lepiej :** wiem ze zawszee moge na nią liczycc, ze zawsze mi pomozee i ze sie o mniee martwii jak nikt innyy :** wiem, ze jak sie kłade spac to bedee miał dla kogoo wstaac i jak patrze rano na telefon i juz jest od niej sms to wiem, ze to bedzie kolejny wspanialy dzien :** uwielbiam spedzac razem z nią czas :** naszee rozmowy na skajpkuu :** te w dzien i tee wieczorkami :** najpiekniejszee chwilee w moim zyciuu :** uwielbaam jak siee ze mniee smiejee, i sie ze mnaa droczyy :** jak opowiadaa mi swojee historiee, wyobrazeniaa i snyy :** po prostuu jak mogee byc z nią :** za to jej bardzoo dziękujee :** i naprawdee bardzo bardzo mocno ją Kocham :** mam nadzieje ze sie nie obrazii alee chciałem powiedziec jaką jest wspaniałaa kobietaa :** jest dla mnie najważniejszaa i zrobiee wszystko zebyy była szczęsliwaa :** dziękuje Skarbie ze jesteś :** Kocham Cię ♥ :**
- Pawełszczaak :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz