wtorek, 3 lipca 2012

Uhuhu ; ) ( 30.01.2012 )


A Wy już sobie pewnie slodko Śpicie xD ... A wasz Eweluś postanowił zmienic plany ; ) Tjaaa kobieta zmienna jest xD Tak siedze wpierniczam Juniorki i tak mowie jak zaczne robic ta prezenacje to sie wciagne i jej nie skoncze za Chiny Ludowe , wiec mowie dokoncze sobie notatki z historii :D 7str O___o i to jeszcze nie koniec ,alee już nie mam siły łapy mnie tak napierniczaja ,że o matkoo xD. Tak tak wiem Świr kto normalny siedzi po nocach i pisze jakies tam notatki xD i to jeszcze w Ferie xDDD ... No ,ale bywa .

uwielbiam uwielbiam ♥
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

No sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

No sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

Po polsku :
Boska, Boska
Twe Ciało mnie zabija
Ach, gdybym Cię złapał
Ach, aj, gdybym Cię złapał

Słodka, Słodka
Twe Ciało mnie zabija
Ach, gdybym Cię złapał
Ach, ach, gdybym Cię złapał

W sobotę na dyskotece,
Ludzie zaczęli tańczyć.
Przeszła najpiękniejsza dziewczyna.
Zdobyłem się na odwagę i zagadałem.


Boska, Boska
Twe Ciało mnie zabija
Ach, gdybym Cię złapał
Ach, ach, gdybym Cię złapał

Słodka, Słodka
Twe Ciało mnie zabija
Ach, gdybym Cię złapał
Ach, ach gdybym Cię złapał

W sobotę na dyskotece,
Ludzie zaczęli tańczyć.
Przeszła najpiękniejsza dziewczyna.
Zdobyłem się na odwagę i zagadałem.


Boska, Boska
Twe Ciało mnie zabija
Ach, gdybym Cię złapał
Ach, ach gdybym Cię złapał

Słodka, Słodka
Twe Ciało mnie zabija
Ach, gdybym Cię złapał
Ach, ach gdybym Cię złapał


Boska, Boska
Twe Ciało mnie zabija
Ach, gdybym Cię złapał
Ach, ach, gdybym Cię złapał

Słodka, Słodka
Twe Ciało mnie zabija
Ach, gdybym Cię złapał
Ach, ach gdybym Cię złapał

Ahhh katuje ją już z jakieś 3h xDD . Nie zapomne jak siedzialam z tata w kuchni i ja pierwszy raz uslychalam
E; Eeej ! tato słyszałes tytuł tej piosenki ? ; >
T : Niee ale tak spiewaja to moze mosznaaa mosznaaa
<ahahaha> Także tego no w sumie nieważne ;D
Słuchajac jej wzielo mnie na wspomnienia z wakacji ahhh xDDD Hiszpania ,Czarnogóra ... ; ]
Piaseeek , morzeee słoneczko <mrauuu> ; )
Aż Wam przypomne kilka fotek tak na szybcioraa bo już późnoo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz